Transport i Zwroty

UK Delivery Options

UK do PL  transport do 20 kg koszt 85zl
UK do PL transport 22-35 kg koszt 125zl Dostawa produktów (na stanie) jest zwykle realizowana w ciągu 2-3 dni roboczych od zaksięgowania płatności lub wybranej przez Ciebie usługi dostawy. Dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć towary w czasie podanym online, ale towary są dostępne w zależności od dostępności, a opóźnienia w dostawie towarów są czasami poza naszą kontrolą. Wszelkie podane przez nas terminy dostawy towarów są jedynie przybliżone i nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, koszty, szkody, opłaty lub wydatki spowodowane jakimkolwiek opóźnieniem w dostawie towarów. Jeśli my lub nasi dostawcy są chwilowo niedostępni, powiadomimy Cię o tym stanowisku i powinieneś poczekać do 14 dni na wysyłkę towarów. W przypadku opóźnień dłuższych niż 14 dni będziesz mieć prawo do anulowania zamówienia, a my zwrócimy wszelkie wpłacone przez Ciebie pieniądze za towar.

Przy dostawie nasi kurierzy dostarczą towar nieotwarty, Twoim obowiązkiem jest sprawdzenie, czy otrzymałeś odpowiednią liczbę sztuk i czy nie ma uszkodzeń (jeśli jest, musisz to odnotować na dostawie i natychmiast zadzwonić), czy wszystko jest w porządku wtedy będziesz musiał podpisać Dowód Dostawy, który będzie ostatecznym dowodem otrzymania zamówienia. Zgadzasz się sprawdzić towar przy odbiorze i poinformować nas o wszelkich widocznych zewnętrznych uszkodzeniach kosmetycznych po kontroli towarów. Jeśli w momencie dostawy wystąpią oczywiste kosmetyczne zewnętrzne uszkodzenia towaru, zgadzasz się odnotować je w dokumentacji dostawy lub odmówić dostawy. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek oczywistych kosmetycznych uszkodzeń zewnętrznych w dowodzie dostawy nie ma to wpływu na prawa ustawowe. Zapoznaj się z sekcją Zwroty, aby uzyskać informacje na temat towarów bez wad i wad. Z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszych warunków, będziemy ponosić odpowiedzialność tylko za wszelkie możliwe do przewidzenia konsekwencje dla nas obu w momencie składania przez Ciebie odpowiedniego zamówienia. Nasza odpowiedzialność w żadnym wypadku nie obejmuje czystych strat ekonomicznych, utraty zysków, utraty działalności, utraty wartości firmy i podobnych strat), kosztów, szkód, opłat lub wydatków spowodowanych bezpośrednio lub pośrednio przez jakiekolwiek opóźnienie w dostawie towarów.

Nie możemy być pociągnięci do odpowiedzialności za opóźnienia w dostawach, niekorzystne warunki pogodowe, błąd ludzki lub błędy technologiczne. Specjalne promocje mają różne terminy dostaw oparte na produktach / promocjach i mogą trwać do 2 miesięcy

Anulowanie

Po złożeniu zamówienia nie zawsze można je anulować, ponieważ używamy zautomatyzowanych systemów, które działają w czasie, gdy firma jest zamknięta. Jeśli chcesz anulować zamówienie, musisz zadzwonić do nas pod numer 0044 07519574338 i powiadomić nas o swoim zamiarze, nie ma gwarancji, że zamówienie zostanie anulowane i może nadal zostać wysłane. Nasze call center nie jest otwarte w weekend, ale nasz magazyn będzie. Odrzucenie towaru przy drzwiach spowoduje naliczenie dodatkowych opłat za dostawę w jedną stronę i bez zwrotu. Koszt odrzucenia może wynieść do 30,00 GBP i zostaniesz za to obciążony.

Zwroty

Zwroty nie popsute !

Jeśli zdecydujesz się zwrócić nam swoje towary, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Cię opłatą w wysokości 120zl  za odbiór. Zwrotów kosztów można dokonać tylko tą samą metodą, której użyto do zakupu. Jeśli z jakiegokolwiek powodu musisz zwrócić przedmiot w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zarejestruj swój zwrot za pośrednictwem naszej strony internetowej Możesz zwrócić nowe i nieużywane przedmioty tylko w ciągu 14 dni od dostawy, jeśli towar został otwarty, był używany lub jakakolwiek plomba została zerwana, nie masz prawa do zwrotu pieniędzy lub wymiany, chyba że towar jest wadliwy. Koszt zwrotu ponosi użytkownik, prosimy o skorzystanie z bezpiecznego i bezpiecznego sposobu zwrotu niechcianych przedmiotów. Zgodnie z warunkami dyrektywy dotyczącej sprzedaży na odległość, jako klient masz obowiązek dbania o produkt, gdy jest on w Twoim posiadaniu. Jeśli produkty zostaną przez Ciebie uszkodzone, a następnie zwrócone, zostanie naliczona opłata za naprawę produktu do pierwotnego stanu. Należy pamiętać, że jeśli naprawa nie jest ekonomicznie opłacalna, zwrot kosztów nie zostanie przyznany. Nie ma to wpływu na Twoje prawa ustawowe. Upewnij się, że produkt został bezpiecznie zapakowany i nie przyklejaj niczego na pudełku produktu, ponieważ może to wpłynąć na zwrot pieniędzy.

Towar wadliwy Niezależnie od powyższego stanu dostawy Jeśli po zamontowaniu towaru stwierdzisz usterkę, zastrzegamy sobie prawo do zażądania wykonania następujących czynności: Przekazujesz Firmie pisemne zawiadomienie o wadzie produktu.  Jeśli wada jest objęta gwarancją producenta, skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem poczty e-mail, podając szczegółowe informacje, gdzie wysłać produkt do naprawy, wraz z odpowiednimi numerami referencyjnymi. W pewnych okolicznościach producent może wymagać bezpośredniego skontaktowania się z jego agentami naprawczymi, aby zapewnić jak najszybsze przeprowadzenie procesu. W przypadku, gdy producent uzna, że nie znaleziono usterki lub wada jest spowodowana niewłaściwym użyciem przez klienta, zostanie naliczona opłata za brak usterki w wysokości 35,00 GBP. Zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania Twoich przedmiotów do czasu uregulowania wszelkich zaległych opłat.